miercuri, 19 septembrie 2007

Crucea Rosie Romana implementeaza proiectul “Campania Europeana de Siguranta Rutiera”




Obiectivul proiectului este cresterea capacitatii Societatilor Nationale de a contribui la reducerea numarului de persoane ranite sau omorâte in accidente rutiere.

Campania Europeana de Siguranta Rutiera se desfasoara in urmatoarele tari europene: Austria, Bulgaria, Cehia, Cipru, Estonia, Finlanda, Germania, Grecia, Ungaria, Italia, Letonia, Lituania, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania si Marea Britanie.

Finantarea este asigurata de Comisia Europeana prin biroul Crucii Rosii UE (sponsorizari Toyota, Tom Tom). In Romania Campania se adreseaza adolescentilor si va fi axata pe informare si de promovare a activitatilor de prim ajutor.

Pentru cresterea vizibilitatii campaniei la nivel national si international, s-a propus printre altele, postarea logo-ului campaniei pe site-ul Societatilor Nationale implementatoare.

Pe pagina www.1-life.info puteti afla mai multe detalii.







22.09.2007 : CRUCEA ROSIE ROMANA va organiza „Teledonul pentru Crucea Rosie"

GALA “CRUCEA ROSIE”


In data de 22.09.2007, Societatea de Cruce Rosie din România, în colaborare cu TVR, va organiza „Teledonul pentru Crucea Rosie. Ediţie specială. Surprize. Surprize”. Tema acestei campanii umanitare este ajutorarea persoanelor în vârstă aflate în suferinta. Evenimentul va fi prezentat de catre dna. Andreea Marin Banica si se va desfasura in intre orele 20.00 – 24.00, cu transmisie directa pe postul national de televiziune si pe TVR International.

Startul Teledonul va fi dat vineri, 21 septembrie, în cadrul emisiuni de “Ştiri” transmisă de postul public de televiziune TVR 1, începând cu ora 19.00. Andreea Marin Bănică va anunţa cele două linii telefonice din reţeaua Romtelecom cu valoare de 2, respectiv 10 euro, prin care se vor face donaţiile. Tot atunci va anunţa şi numărul de telefon prin care vor fi trimise SMS-uri pentru donaţii. Campania de strângere de fonduri va fi încheiată de Andreea Marin Bănică la data de 20 octombrie 2007, la jurnalul de Ştiri, de la TVR 1.

Cu acestă ocazie va fi anunţată suma de bani colectată pe toată durata campaniei. Fondurile obţinute în urma Teledonului vor fi utilizate în susţinerea proiectelor naţionale de ajutorare a bătrânilor.

La Teledonul din 22 septembrie a.c. vor fi invitate peste 200 de personalităţi din diferite domenii: oameni de cultură, politicieni, oameni de afaceri, sportivi, oameni din mass media etc., personalităţi care vor răspunde la telefoanele prin care se vor face donaţiile.

Evenimentul va avea loc sub forma unui duplex între studioul “Surprize-Surprize” (Studioul 3) şi Studioul 2. În primul studiou se va afla publicul participant la Teledon, iar în cel de-al doilea, invitaţii speciali care, prin rotaţie, vor vorbi la telefon cu donatorii. În permanenţă, pe ecranul mare din Studioul 3 vor fi proiectate imagini din Studioul 2.

Vineri, 21 septembrie, în cadrul emisiuni de “Stiri” - TVR 1 (incepand cu orele 19.00), Andreea Marin Banica va anunta cele doua linii telefonice din reteaua Romtelecom cu valoare de 2 EURO si respectiv 10 EURO, prin intermediul carora persoanele pot face donatii. De asemenea va anunta si numarul de telefon prin care vor fi trimise SMS-uri pentru donatii.

La Teledonul din 22 septembrie vor fi invitate peste 200 de personalitati din diferite domenii: oameni de cultură, politicieni, oameni de afaceri, sportivi, oameni din mass media etc., personalitati care vor răspunde la telefoanele prin care se vor face donatiile.

Un moment aparte în cadrul Teledonului este acordat sponsorilor care vor face donatii mai mari de 10 000 de EURO. Acestia au posibilitatea sa-si promoveze institutia prin intermediul unui reprezentant care va fi invitat în studioul Teledonului sau va intra in direct telefonic pentru a anunta donatia.

Campania de promovare va continua pe toata perioada 21 septembrie - 20 octombrie 2007, timp în care liniile telefonice vor ramâne deschise. Campania de strângere de fonduri va fi incheiata in data de 20.10.2007, zi in care se va anunta suma de bani colectata pe toata durata campaniei.